Pillants vissza. De csak egy pillantást engedj meg magadnak. Ha félrenézel vesztettél. És én nem akarok veszíteni.

Visszatértem.

A Tökéletlen blog tökéletessé tétele megkezdődött.
Visszanéztem. Hiányoltam. A másik blogom pedig töröltem.

Az életem még tökéletlenebb. Kíváncsi vagy? Hagyd otthon az előítéleteidet. Adj esélyt magadnak. Adj esélyt nekem.


Az élet, a karma, a sors, hívjuk ahogy akarjuk. Újra ide sodort. Hagytam hogy sodorjon.
Megváltozott körülöttem a világ. Megváltoztam én is. Mindenki változik.

Hogy mi lesz most?
A gondolataimat kapod.

Becsüld meg őket.
És oszd meg velem a sajátod.

Ne hagyjuk hogy az olvasás feledésbe merüljön.

Előreláthatóan a következő témák vannak tervben a jövőre való tekintettel.

- Miért vagyok fontos? Az 'ÉN' elfogadása.

- Sorozatmustra: 90210 Remake

- Barátság. 'Egyedül is erős vagyok' . Ne taszíts el magadtól.

- Könyvajánló. Csipetkritika : Sarah J. Maas : Tüskék és rózsák udvara.

- Iró leszek!

- Sorozatmustra: Hazug csajok társasága, és Spin-off sorozatai.

- Könyvajánló. Csipetkritika : Jeaniene Frost: Cat és Bones vámpírvadász sorozat.

- Ki vagy? Ismerkedés az írókkal. Leslie L. Lawrence. avagy Lőrinc L. László. Aki miatt megszerettem az olvasást.

- Sorozatmustra : Ki vagy Doki?

- Az egy tű? ide vele! Avagy fájnak-e a piercingek?

- Túl sok a hobbim. Segítség!

- Animemánia? Sosem vagy túl öreg hozzá. Megmutassam?

- Tabuk nélkül! Iskolai bántalmazások.

- Látogass meg! Helybemutató. Ausztria. Steiermark. Harter Teich.

- Van egy arc a sminkeden!

- Animekedd. Minden héten egy anime ajánló.

- Tintapaca. Tetoválás? élmények, érvek, ellenérvek.

- Könyvajánló. Csipetkritika: Szívritmuszavar

- Tabuk nélkül! Fogamzásgátlás okosan . Fogamzásgátló tabletta tapasztalatok.

- Játszani szexi? A társas örömei.

-  Ki vagy? Ismerkedés Miyazaki Hayaoval, és műveivel.

- Tabuk nélkül! Szexuális zaklatás. Ne hagyd hogy betemessen.

- Látogass meg! Helybemutató: Kányavári sziget. Kis-Balaton.

- Író leszek!2

- Tabuk nélkül! Gyermekáldás.

- Sorozatmustra : TWD. Vámpírnaplók.

- 10 dolog amit meg kell tenned mielőtt betöltöd a 25 éves kort.

- Merj Szeretni!




Érdekel? Gyere vissza. Itt mindig van hely számodra.

Minden héten új tartalom.

Minden embernek két élete van. A második akkor kezdődik, amikor rájön hogy csak egy van!






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések